CmreKSidar bende hipp kullanıyordum evet gaz yapmıyor ama bizi kabız yaptı çevremdeki çoğu kişiyi de.kusturuyor birde.en kaliteli mama hipp en sağlıklısı.ama bize yaramadı.bence siz deneyin sorun yaşamazsanız devam edin.her bebek aynı değil sonuçta.umarım sizinki sever iyi bir mama çünkü.ben şimdi bebelac gold a geçtim onu deniyorum