CmreKSidar Aptamil iyi yani benimki de 5 aylık 2 aylıkken mamaya başladım uykusu olsun doymasi olsun çok düzene girdi ve gelişimi de süper şuan emziriyorum yetmiyor benim de ek gıdaya da hafif başladım bakalım he bu arada benim kızım aptamili ilk başlarda sevemedi ama ben zorla veriyordum şuan çok seviyor 150 içiyor hatta sevmesi için uğraş bence Aptamil çok güzel bir mama