Kızım 5 ay 19 günlük bu zamana kadar emdi kilo alımı 2 aydır az doktorum mamaya gerek yok dese de içim hiç rahat değil. 19 gündür ek gıdaya başladık ama suan sadece tadımlık yiyor evet sütüm var ama az eminim cünkü çekip çekip bırakıyor artık geceleri çok uyanıyor ben açlıktan olduğunu düşünmeye başladım birde çok hareketli yetmiyor yani emdiği kesin. İçim rahat değil aptamil hiç sevmedi kullanıp memnun kaldığınız mama önerisi varsa öneri alabilir miyim ? Birde gazlı bir bebekti hep gaz yapmayacak bir öneri olursa sevinirim.