Eğer sadece mama ile beslenecekse ise sma comfort ama hem anne sütü hem mama ile beslenecekse sma optipro öneririm. Bizde aptamil kullanıyorduk kolik bir bebekti oğlum çok gaz yaptı ve kilo alımı durdu. Sma dan memnun kaldım 5 Ay 24 günlüğüz kilo alımıda gayet iyi gaz problemi asla yaşamadık. Doktorumuz 2 numaralı mama için se 6. Ayı doldurduktan sonra 2. Numaraya geçiş yapılması gerektiğini söyledi..