Kerem_k1 ben de merkezdeyim ben kirada değilim ev benim ama kiralar benim oturduğum semtte 20 binden aşaği değil. 10-15 bine de başka semtlerde bulursunuz ama. Gaziantep bir metropol şehir aynı İstanbul gibi. Çok büyük. Ben hayatımda hiç doğuya gitmemiştim atanınca geldim. Doğu diye kötü bir şehir bekliyordum fakat Türkiye’nin en gelişmiş şehirlerinden en büyük şehirlerinden. Antepliler çok zengin genelde o yüzden Antep pahalı bir şehir. İnsanının her yerde olduğu gibi iyisi de var kötüsü de . Biz genelde halkıyla çok içli dışlı değiliz. Oturduğumuz semt belli gittiğimiz yerler belli kendimize kapsül bir alan belirledik o belirlediğimiz kesimdeki komşu arkadaş eş dost güzel kaliteli okumuş insanlar ama tabi tüm halkı öyle değil nerede oturduğunuza ya da nerelere gittiğinize bağli. Ben atandığımda çok gitmek istemedim tam 7 yildir antepteyim ve şuanda zorunda olmadıkça ben Antep’ten ayrılmam çünkü seviyorum doğuda her imkanı bulduğunuz tek şehir. Sizin beklentinize göre değişiyor tabi bu şehir tercihi işleri ama. Dediğim gibi uygun bir şehir olsun diyorsanız Antep öyle bir şehir değil İstanbul gibi hatta belki bazı yerleri istanbuldan pahalı. Ama doğuda küçük şehirde yaşamak istemezseniz bence kesinlikle tercih edin. Ben hemen hemen tüm doğuyu gezdim Malatya küçük bir şehir ama fena değil. Diyarbakır çok çok güzel bir şehir halkı da çok iyi belki o düşünülebilir Van güzel ama tabi imkanlar kısıtlı diğer yazdığınız şehirlerden tavsiye edebileceğim de malesef yok. Urfa’yı asla tercih etmeyin naçizane fikrim hele de batılıysanız Urfa ne yazık ki kötü