4 hafta önce Sivas’tan kendi memleketime tayinle geldim. 4 yıl eşimle Sivas’ta yaşadık. Sivas resmen içimizden geçti bizim. İklimi çok çok sert. Kesinlikle tavsiye etmem. Onun dışında her yere çok uzak hafta sonu hadi kalkayım komşu illere gidip gezeyim diyebileceğin bir yer yok. bi Kayseri bi Tokat hepsi o. İlçeleri bile çok uzak. İnsanları desen yobazlar yani, bi tuhaflar. Çok kötü araba kullanıyorlar. Park istiyorsunuz siz, fakat Sivas öyle çok parkı olan bir il değil bana göre. Avmsi küçücük bişeye benzemiyor. Doğal güzellik desen yok. Ayy şimdi sayınca ne zorlanmışım diyorumm. Kısacası herşey görecelidir. belki siz çok seversiniz bilemem ama biz hiç sevemedik Sivas’ı. Kimselere tavsiye etmem