Kerem_k1 canım bende Muşluyum iki yıldır Muş’ta yaşamıyorum eşimin işinden kaynaklı ayrıldım o kadar hasret kaldım ki iyi insana samimiyete ,temiz havaya ..,eğer diyorsan çok sosyalim avm,eğlence mekanları deniz vs. olmazsa yaşayamam tercih etme ama geri kalan her konuda gönül rahatlığıyla tercih edebilirsin ama özellikle Muş Merkezi isteyin ,