Berko ben yoğurt vermeye başladığımdan beri şu meyve süzgeci mi ne var ya ona yoğurt koyup atıyorum dondurucuya veriyorum eline baya baya seviyorlar hasta olmadılar çok şükür hiç. Diş için tetagil tavsiye ederim bide karanfili ezip zeytinyağ da bekletip sürüyorlar o da uyuşturuyo damakları ben kendime bile yapardım dişim ağrıdığında