Berko yalnız değilsin , bazen neresine emiyor diyorum ama kendi yolunu bulmuş az gelicek şekilde emiyor emzik gibi , tabiki emzik almıyor (7 farklı emzik denedim) memede uyuması çok fena nasıl vazgeçicek bilmiyorum. Uyuyor diyelim döneliyor uyanıyor ve yine emip uykuya dalıyor kendi dalamıyor . Hele 3 gündür mememde can kalmadı artık acıyor bırakmadan 1 saat uykuyu orda uyuyup kalkıyor gündüz . Kötü anne değilsiniz , sakin olmaya çalışın emzirirken kulaklık takıp birşeyler izliyorum yada forumda geziyorum boş durunca dakikaları saymaktan ve hala uyumadı diye stres olmaktan geriliyorum bende .