benim bebeğim hiç emmedi emzirme duygusu tatmadım 1 yıl süt sağdım geceleri kucakta gezdirerek saatlerce uyuttum bacağımdaki varis patladı ameliyat olcam yakında , bunlar bir süreç şuan 19 aylık hâlâ kucakta gezmek istiyor dayanamıyorum çizgi film izliyor sürekli bağırıyorum pişman oluyorum sana tavsiyem bitki çayı falan iç sakinleşmeye çalış Allah sağlık versin anneler güçlüdür hep bunu söyle kendi kendine .. sen güçlü bir annesin , hiçbirimiz mükemmel değiliz bu psikolojik moddan çıkmalısın diş dönemleri daha da çok huzursuz geçiyor ,, derin nefes al kafandan kötü şeyleri at .. lohusalık depresyonu da oluyor bunlar geçici unutma geçecek.. kendine güven , bebişin de eminim çok tatlıdır sen de vicdanlı bir annesin