Berko oluyor tabi yemek yemeyi reddettiği uykuya direndiği zamanlarda ister istemez öfkeleniyorum itip kakma silkeleme yok asla ama kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum bir kaç dakikalığına da olsa ayrılıyorum oradan sonra gidip öpüp kokluyorum güç almaya çalışıyorum çok küçükler bize ihtiyaçları var.
İnanın geçecek kötü bir anne değilsiniz hiç birimiz değiliz mükemmel olamayız insanız 🙏 elbette kusurlarımız var ama biz onların kahramanlarıyız onlarda bizim meleklerimiz. Geçecek kuzum merak etme hepsi geçecek sadece sabır biraz daha banada zamanında geçecek dediklerinde yok ya böyle geldi böyle gider diyordum ama şuan en azından gün içinde rahatım 🙏