Berko bazı bebeklerde 4.ayda bazılarında 6.ayda olabiliyor, bebeğe göre değişiyor zamanı. Hissettikleriniz çok normal sonuçta bizde insanız ve hem fiziksel hem ruhsal olarak annelik bazı zamanlar yorucu olabiliyor. Ama maalesef sabretmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok. Bu zamanlar geçecek bunu düşünüp biraz kendinizi motive edin, o size muhtaç. Zaman zaman hepimiz sinirlenip sonra pişman oluyoruz eminim. Kendinizi bu pişmanlık duygusuna çok fazla itip üzerseniz bu durumu bebeğiniz hissedim huzursuz olacaktır. Ben her anneye şunu söylüyorum, bebeğin için en iyi anne sensin ve elinden gelenin en iyisini yapıyorsun 😊 böyle düşünüp modunuzu yükseltmeye çalışın, biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙂