turucukafalikiz başladım zaten 11 gün oldu. 1,5 kilo verdim. Ama ben şu an ödem de atıyorum. Onun da etkisi vardır.
Ben yıllar önce aralıklı oruç yapıp sonuç almıştım. Gebelikten sonra tekrar yapmaya başladım ama kilo veremedim. 10 ay falan denedim..( oruca bir başlayıp bir bıraktım ama egzersiz ve keto diyet de yapıyordum.) Ne yapsam tarti oynamiyordu. Kilo vermenin sebebi hormonlarmis. O yüzden şimdi tiroid ilacına başladım ve oruca da geri başladım. Nihayet ilaçla birlikle tartı oynuyor. Zayıflamaya başladım gittiği yere kadar devam..hatta aralıklı orucu yaşam stilim haline çevirmeyi düşünüyorum, sağlık açısından