Barlasveannesi23 Emine_2222 valla ben öneriyorum ama hormonlumu bakırmı bilmiyorum birşey takktırdım ama ne 😁😁 eşim hep içime boşalır yapma desemde bebeğim 7 buçuk aylık daha hamile kalmadım inşallahta kalmam istemiyorum çünkü😅 Allah isteyene versin
sadekahve_bitter Beratim17 hayır hiç olmadı çıkaran doktor tertemiz olduğunu bile söyledi İlk her yıl sonra 2 yılda 1
Sevinctopcu Dupduru19 kendimi sıktığım için evet acımıştı. Dr. Da şaşırdı bu kadar acı çekmen normal degil dedi tamamen psikolojik. Hatta başka bişeymi var diye kamerayla da kontrol etti. Kardeşim narkoz altında taktırdı mesela o hiç dayanamaz
Zehragok52 Bende bakır taktırdım 1,5 yıl olcak gayet memnunum ufak da olsa kayma veya hamilelik riski var ama o her koruma yonteminde var o yuzden bnce en ıyısı
Dupduru19 Sevinctopcu narkoz ile taktorılıyorsa daha iyi bende kendimi asarım sanırım çok korkuyorum demekki kasarsam benimkide sizin gbi acır çok teşekkür ederim cevabınız için🙏❤️
alpik3461 Emine_2222 özeller altın spre takıyor o renkte sanırsam halam kullanıyor yıllardır çok memnun
ZeynepAda11 Emine_2222 Ben taktırdım 40 ım çıkınca ilk zamanlar yoğun kanama yapıyor. Bakır takıyorlar zaten hormonlu bazı kişileri takılıyor aşırı adet kanaması geçirenlere.
Alya-Sena Emine_2222 12 senedir bakir spiralle korunuyorum cocuk icin cikarip tekrar taktirdm. Ben memnunum oneriyorum.
Emine_2222 Alya-Sena peki bakırlı spiralde kanama ve samcı çok oluyor diyolar bu doğrumu sizde böyle bişey oldumı
Zehragok52 Emine_2222 evet adet sancısı arttı hemde baya bn daha onceden hiç sancı çekmezdim şimdi adetliyken agrı kesicisiz uyuyamıyorum bile ama değişiyo insandan insana
Nuray41 Emine_2222 bakır sipral taktırdım bir ay oldu ama aşırı kanamam oldu yatak döşek üst baş hep battı cikarttirmaya gittim ama bir ay daha beklemeye karar verdik doktorla bakalım bu ay nasıl olacak takarken de çok aşırı acımadı
Emine_2222 Nuray41 ayyy o kadar mu gerçekten ya korktum bi an tabi bunlar kişiden kişiye değişiyor ama yinede tereddütteyim