Emine_2222 Nuray41 ayyy o kadar mu gerçekten ya korktum bi an tabi bunlar kişiden kişiye değişiyor ama yinede tereddütteyim
Nuray41 Emine_2222 çok oldu ama bir ay daha bekliyorum sanki azaldı şükür başka yöntem bulamam çünkü emziriyorum
Zehragok52 Emine_2222 evet adet sancısı arttı hemde baya bn daha onceden hiç sancı çekmezdim şimdi adetliyken agrı kesicisiz uyuyamıyorum bile ama değişiyo insandan insana
-Sweetdream- tazeanneyimben ne kadar süre sonra düzeldi benim 5 ay oldu ama 15 gün sürüyor ilk başlarda çok yoğundu şuan yoğunluğu azaldı ama 15 gün boyunca leke şeklinde de olsa kanamam oluyor sizin ne kadar sürdü bu durum
tazeanneyimben -Sweetdream- bende ilk aylar sürdü 2 ay net sürdü uzamalar ara kanamalar kahverengi lekeler hala olur mesela ama çok arada yani vücut kabul ettikten sonra bu şikayetler de azalıyor bitiyor
-Sweetdream- tazeanneyimben inşallah ya 5 aydır 15 gün boyunca kanamam oluyor tam bitti sanıyorum bitmemiş oluyor umarım zamanla düzelir
Aymeym Emine_2222 bakırlı olan tabiki herkesin bünyesi farklı ama ilk taktırdıgımda çok kanamam oldu ikincisi de öyle oldu şimdi bi sene oldu normal kanamam oluyor düzenli adet oluyorum…