BerilEce öncelikle Allah yardımcınız olsun. Bende aynı süreçten geçtim berbat bisey Allah kimseye vermesin. Tek tesellim bunun Bi hastalık olmamasiydi. Kolik gazdan çok farklı bisey gazı çıksa bile rahatlatmıyor bebekler. Morarana kadar saatlerce ağladı kızım. Herkes büyümeden geçmez dedi ve öyle oldu. Koligin belli ayları var o zaman gelmeden ne yaparsan yap geçmiyor ama rahatlatabiliriz sadece bu süreci. Ben günde 3 kez sab simplex 1 kez biogaia da karar kıl isti birsuru ilacı denedim ha bunlarda geçirmiyor ama a, da olsa rahatliyordu. Önce çarşafla salladık iyi geliyor uykuya dalıyordu bu şekilde sonra hamak aldık hala hamakta yatıyor. Her gece duş aldırdık. Gaz masajlar yaptım. Arada Bi çay kaşığı zeytinyağı verdim. Kimyon çayı içtim ve yediğim herseye dikkat ettim hala ediyorum sütten geçmesin diye gazlı şeyler yeme. Ayaklarını ve karnını sıcak tut çorap mutlaka giydir. Kriz anlarında emzirmek iyi geliyordu. Her beslenme sonrasi gaz çıkarmaya çalış. Ayaklarını hareket ettir bisiklet sürer gibi ve tuvalet pozisyonunda tut ama dikkat et kalça çıkığı için. Bunları yaptık canım rahatlatsa rahatlar 2 ayda pik yapıyor inanılmaz artmıştı 2 hafta kadar baya yüksek seyretti 3. Aydan sonra rahatladık baya 4.5 aylık olunca tamamen bitti