BerilEce merabalar öncelikle sakin kalmanızı öneririm . Siz stres yaptıkça bebeğinizde yapacaktır unutmayın. Her bebek aynı olmayabilir bu yüzden onu sizin tanımanız gerekecek. Benim kızım 25 günlükken başlamıştı bağırsak düzenleyici olarak biogaia kullandık. Saç kurutması, süpürge sesi derken en son arabada uyuturduk titreşimden karnı rahatlıyormuş kendini anne karnında hissediyormuş bebekler bu yüzden anne karnı sesi dinletebilirsiniz.Bebeğinize sık sık konuşun ve bu durumun geçeceğini söyleyin. Eğer siz ‘ saati geldinağlayacak şimdi derseniz ağlıyorlar ‘ normal zamanda ne yapıyorsanız öyle davranınSize en büyük önerim olarak öncelikle bir kova dolusu köpüklü suya bebeğinizi karnına kadar sokun ve karnına masaj yapın bunları atak saati geleceği zaman yapın . Olduktan sonra değil . Ve en önemlisi akşama doğru anne sütünün işlevi azaldığı için doymadığını düşünebilir size önerim sütünüzü akşam sağın ve dolaba koyun eğer ağlama durumunda biberona alışmasın derseniz göğsünüze şırınga bağlayabilirsiniz böylelikle hem sizinle temas etmiş olacak hemde karnı doyacaktır. Biz göbeği fıtık olmasın diye doktor önerisiyle motis kullandık günde iki kere giderek bire düşürdük ve 3 aylıkken tamamen kurtulduk birazcık sabretmeniz ve dünyanıza alışmaya çalışan bebeğinize yardım etmeniz gerekecek lütfen sabırlı olun bu durum geçecek..
BerilEce