2133ayse2133 BerilEce ben 8 aya kadar çektim şuan 25 aylık halada krizi tuttuğu gibi sasttlerce sebepsiz ağlıyor
Uraztos Birprensannesi____ biogaia yı açken kullan dedi doktorumuz ama bizim sıpanın aç anı yok ki sürekli emiyor napmak lazım
Efeemoom BerilEce canım benim öncelikle Allah yar ve yardımcın olsun. Oğlum 5 aylık oldu halaa atakları var gün içinde etinden et kopuyor. Ben bi çözüm asla bulamamıştım. 20 kilodan fazla gitti sırf bu illet koliklik yüzünden. Tavsiyesi olan, işe yaradı diyen varsa bende buradayım 😂
Balkabagi novicenaturalmom_ yalnız değilsiniz inanın resmen aynı şeyleri yaşamışız. Hala da anneliğimi anlayabilmiş değilim. bebeğimi besleyip,yıkamak ve en çokta onu susturmakla uğraşmaktan anneliğin tadını alamadım. Çok ama çok zor süreçler. Bir an önce geçer gider inş
ilzannliy BerilEce nurse harveys gaz damlası içeriği temiz 👌 kriz saati gelmeden ılık bir banyo ve beslenme sonrasında rahatlamayla uyuyorlar canım.
Seda_Mete Youtube kolik bebek masaji var onu yaptık rahatlıyordu. Birkac damla denedim ama iyi gelen nurce harvey damla oldu. Iyi ki almışım dedim. 3.5 aylık olduk 3 aydan sonra pek kalmadı şükür. Çok ağlıyordum psikolojim gitmisti ama geçiyormuş gerçekten sabredin🙏
designermoms fufissmom bebeğim 9 gün sonra 3 aylık olacak Bizim kakasını yapıyor ama zorlanıyordu bazen ben yardım ediyordum yağ sürerek Ama zeytinyağı içirdiğimden beri gazı da çok çok azaldı kakasını da çok rahat yapıyor
fufissmom designermoms çok şükür benim bebegimde 2.20 günlük onu öyle gördükçe ağlayasım geliyor zeytin yağı denicem
1anne1 BerilEce d vitamini olarak devit3 kullanın diğerleri gaz yapıyor gaz damlası kullanmayın çoğu gaz damlası daha çok gaz yapıyor bacakları dizden bükerek karına getirerek gazını siz çıkarın en iyi yöntem bu şekilde bnm kızım da kolikti denemediğim gaz damlası kalmadı almadığı yağ kemer vs kalmadı hiç biri işe yaramıyor
designermoms fufissmom doğal olduğundan emin olun inşallah size de şifa olur🙏🏻 Ben sabah akşam bir çay kaşığından biraz az veriyorum isterseniz önce bir çay kaşığıyla deneyin işe yaramazsa ikiye çıkarın
Emineakdogann BerilEce ahh ahh bende çok çektim bebeğim şuan 6 aylık ilk 4 ay hayatım karardı bu yüzden resmen ne yaptıysam faydası olmadı gaz damlalarının hiçbirini kullanmadım daha kötü oluyordu kullanınca malesef bu sürecin hiçbir faydası yok sabırdan başka
Calkan motherisbackk bu söyledikleriniz damla sanırım . Merak ettiğim bir şey var. Bu damlalar kaka yapamadıkları için mi yoksa sancı geçsin diye mi ? Benim bebeğim kakasını gün içerisinde yeteri sayıda yapıyor. Evet yaparken zorlandığı ağladığı oluyor . Ama ben bu damla olayını pek anlamadım . Bilgi verir misiniz ?
Pinpony BerilEce ahhh ahhhh geçmişe gittim. Bebeğim suan 11 aylık. 6 ay bitene kadar hiç uyumadık gece. Kolikti…. Çok zordu ama geçti ;) şimdi daha zorları var 😂😂😂 uykudan önce duş cok rahatlatıyor ve bol bol ten teması. Kimyon çayı için siz emziriyorsaniz o da iyi geliyor
koalamlaben Zinnetnur hayirr acı elma yağını onermiyorlar, epilepsi nöbetine bile sebep olabiliyormus. İnstada bodrumcocukhekimi var onun gönderisinde açıklayıcı bir şekilde anlatılmış, bende kullanmıştım bir iki kere bir dsha asla kullanmam
Zinnetnur koalamlaben bu söylediğiniz şey yanlış kullanımdan kaynaklı oluşabilecek şeyler olabilir . Doğru kullanımda etkisi var.
BabyBerry koalamlaben tatlı badem yağı kullanıyorum gebe okulunda tavsiye etmişlerdi. Aynı şekilde rezene çayı da önerilmiyor ama herkes hemen rezene iç diye yapıştırıyor
Umiy motherisbackk merhaba, bizde bu ilaçlari kullandık çok memnun kaldım bende kesinlikle tavsiye ediyorum ve ayağını mümkün oldukça sıcak tutmak çok faydalı oluyor.