Cihan-mom yok lokal anestezi oldu sünneti ama aynı anda dil bağı operasyonu da gecirmişti onun için az bir sedasyon verilerek uyutuldu. Dili uyuşuk olduğu için uzun saatler beslenemedi ve uzun uzun ağlamaları o yüzdendi diye düşünüyoruz yani hala, sonrasında beslenmesi normale dönünce sünnetle alakalı bir sıkıntı hiç yaşamadık.