Cihan-mom benim de bebeğim 2 ay 15 günlük ben de bu cuma yaptırdım sünnet. Hiç korkulacak birşey yok benim bebeklerim ikiz öyle düşünün 😀 eşim ve ben bakıyoruz çocuklara. Gittik 10 dk bile sürmedi işlem lokal anestezi ile yapıldı. Sonra eve geldik doktor demişti 1 saat sonra ağrısı olur diye gerçekten bir saat sonra ağladı herhalde ilk çişini yaparken sonra inanın ne ağrı ne ağlama ne huysuzluk normal çok şükür bebeğim. Altını alırken dikkat ediyorum karton bardak kapayiyprum o kdr korktuğunuz gibi olmuyor