Cihan-mom Kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük eşim sünnet yaptıralım diyor ama ben tek bakamam zor olur diye korkuyorum . Tecrübeli anneler bana anlatabilir mi 1 ay sonra annemin yaninda mi yaptırayım kendi evimde mi yaptırayım bakabilir miyim tek. Bebeğim aşırı derecede huysuz ve eşim asker olduğu için 1 gün evde 4 veya 7 gün görevde oluyor
tatlibiranneo Cihan-mom ben cesaret edemedim annemin yanına gidip orada yaptırdım ilk 1 saat zor oldu neden bilmiyorum ama sonrasında ağlamadı hiç doktor seçimi çok önemli ben çok araştırdım yinede doktorumuz bize sünnetten sonra böyle böyle masaj yapın demediği için bende bilmedim sonra gomuk pipi oldu 2. Kez sünnet oldu o diğer sünneti oo kadar iyi geçti ki anlatamam hiç ne Bi ağlama ne bir şey klips yöntemi değildi ama dikişte yoktu ben böyle şeylerden korktuğum için hep eşim değişti altını doktor seçimi çok önemli burda sorun soruşturan derim
irmrdnmzz Cihan-mom Ben tam 3 aylıkken yaptırdım yanımda kimsem yoktu ihtiyacım da olmadı çok şükür sadece ilk gün çişini yaparken yandığı için ağlıyor onun dışında hiçbir problem yaşamadık abartılacak bir şey değil yani kendiniz bebeğinize bakabilirsiniz içiniz rahat olsun :)
Wanderlust Cihan-mom ne kadar erken o kadar iyi hic bir bakim gerektirmiyor biran once yaptirin 4.ayda donmeye basliyor asil o zaman zor simdi en kolayi
Minnakkk Cihan-mom oglum 3 aylık sunnet oldu aynı zamanda kasık fıtıgı ameliyatı oldu aynı zamanda 3 yasında kızım vardı yanımda kimse yoktu soyleyeceklerim bu kadar 😀 sanıldığı kadar zor gecmiyor Bi ilk gun zordu bizim için o da narkozun etkisini atana kadar cok kotuydu ki tek sunnet te narkoz da yok ertesi gun hastaneden cıktık normal yasantımjza donduk cok sukur
Mnkksercem tatlibiranneo Minnakkk Atlas_mom kızlar genel anestezi mi lokal anestezi mi oluyor bebeklerde. 3 aylık olmak üzereyiz. Devletde zamanı geçmiş olmuyormuş birde dikiş oluyor mu
Seymatotan tatlibiranneo bende 40 ı çıktıktan sonra yaptırmayı düşünüyorum doktor araştırıyorum hangi doktora yaptırdınız
Cihan-mom irmrdnmzz Ya normalde de huysuzluğu var ağlayınca susmuyor nefesi kesiliyor bende çok korkuyorum o yüzden cesaret edemiyorum 😔
Atlas_mom Hemen yaptır 1 gün bile geçmeden 2 buçuk aylıkken yaptırdım bende daha yeni bilseydim daha erken yaptırırdım günler haftalar geçtikçe daha da hareketlinip bilinçleniyorlar. Çok kolay korkma ilk başta bi pipisini görünce üzülüyorsun bakamıyorsun bile görüntüsü sizi üzüyor ama ona da bi kaç bez değiştirmede alışıyorsun. Sadece ilk gün biraz ağlıyor benim bebegm yatmak istememişti yatırdığım an aglıyordu uyudu uyandı unuttu herşeyi bence hemen yaptır korkma hiç
Cihan-mom Atlas_mom Bebeğim huysuz olduğu için korkuyorum eşim de destek olamayacağını biliyor o yüzden bana bıraktı 🤦
tatlibiranneo Cihan-mom benim oğlumun üst bacak kısmı etli olduğu için sünnet yapilmamaliymis yapılırsa da sürekli masaj yapılmalıymis ki gomuk olmasın ama bilemedik işte
irmrdnmzz Cihan-mom vallahi ne kadar erken o kadar iyi hareketlenmesi artmadan yaptırın derim, gerçekten büyük rahatlık sonradan iyi ki yaptırmışım diyeceksiniz, doktor tercihiniz de çok önemli lütfen çok iyi araştırın
Roxymila Biz 23 gunlukken yaptirdik sonradan zor olur diye , zaman gecmeden hemen yaptirin iyice hareket etmeye basladigi zaman daha fazla zorlanirsiniz. Sunnet sonrası da birkac gun zor geciyor sonrasinda iyilesme sureci başlıyor endise etmeyin
Mnkksercem Cihan-mom niye bilmiyorum 6 yaşınfan önce yapmıyorlarmış buradaki devlette hem de zamanı geçmiş
GayeAlparslan Mnkksercem oğlum 3 hafta sonra devlet hastamesinde sümnet olucak 7,5 aylıkken yapıyolar bizi
Bal38 Cihan-mom zor olacak bişey yokki bende 3 aylıkken sünnet ettirdim öglenden ikindiye kadar zor oldu biraz sonra ne aglaması oldu ne huysuzluğu. Büyüdükce daha çok zor olur el ayak olmadan hemen yaptır sadece ilk gün zor olur biraz
Bebegimm1 Cihan-mom ben 2 aylıkken yaptırmıştım iyiki olmuş dedm 10 dk agladı oda hastanede hiç zorlanmadım yanımdada kimseyi istememiştim zaten huysuzluk yapsada tek bende sakinleştiği için etrafım kalabalık olmasın istedm hastaneye eşimle gittim evdede zorlanmadım hiç.banyosunuda ertesi gün yaptırmıştım ekstra zorlugu yok ilk gün geçerse zor olur ama zaten agrı kesici şurup veriyor doktor onu verince agrısı kesilir
Burcuakgul13 Cihan-mom 2.5 aylıkken yaptırdım geçen eşim ile konuşurken iyi ki yaptırdık dedim çünkü çok hareketli ben yaptırdım 7 günde atlattı emin olun korktuğunuz gibi olmuyor. Sağlıkla büyütün 🙏🏻
irmrdnmzz Mnkksercem benim bebeğimi 10.20de aldılar 10.30da verdiler gülerek verdim gülerek aldım :) sadece orayı uyuşturdular çok rahattı gerçekten hiç düşünüldüğü kadar güç bi şey değil
Bal38 Mnkksercem geneli doktor önermiyoruz dedi daha kücük olduğu için. Lokal anestezi istedik pipisini uyuşturdular sadece. Dikis oluyor 2 3 güne kendiliginden düşüyor bence bir an önce yaptır kafandan kaygısı gitsin ilk gün zor oluyor oda ilk ciş yaptgnda yakıyor felan bizimki 4 5 saat sonra sakinlediydi sonra krem sürüp kapatıyodum bezini