Gokturk_ Angel00 bende hemen çay yaptırdım kocaya yağmura karşı içiyoruz agahahahhaha 4 senedir Batman da adam akıl yağmur gördüğümüz mü vardı ayol 😀dünyaya inen uzaylı gibi oldum 😀😀😀😀😀
Pnr22 Gokturk_ Denizli de maşallah gökgürültülü yagmur vardı saatler boyunca şimşekler çaktı saat 11 okadar serin ki oh mis gibi uyku vakti
Gokturk_ Pnr22 bizim burda da insanı yerinden hoplatacak derece de korkunç gök gürültüsü oldu baya şimdi yağmur serin serin 😀
Nilamom11 Gokturk_ her yerde yarın yağmur beklenirken benim memleketim de hava güneşli diyor (Adana) ☺
Kbrbisi28 Kutahya serinlik var yagis cok az oldu ama hafta boyu saganak gosteriyor galiba kış alisverisine gec kalmamam lazim 😄
Gokturk_ Esraemir34 merkezi gene iyi ama Hasankeyf’teydim ben alçak olduğu için sıcağı boğuyordu geçen sene 51 derece sıcakta doğurmuştum 😀Oğlum sağolsun 41 haftaya kadar içeride yattı 😀
Mutluanne06 Gokturk_ Bir Yozgatlı olarak yazıyorum çok sıcak olmaz Yozgat hatta kışları ayazı beterdir 😂
Kbrbisi28 Gokturk_ ne alicagimi bilmiyorum inanirmisin mont bot bunlar neysede uzerine ne baksam bilmiyorum 2 yasa girdik gelisimimiz 3 4 yasla ayni boyumuz uzun oldgu icin