Kbrbisi28 benim oğlum haftaya 1 yaşına giriyor ben 3 yaş alıyorum bizim de boy uzun hep boya gidiyor kıyafetler .Arkadaşım çok uyguna kaliteli ürünler satıyor ben az önce sipariş verdim canım triko alt üst kıyafetler aldım gene alt üst kapüşonlu ürünler aldım