Ben mercimek çorbasını şöyle yapıyorum.
Mercimeği bir güzel yıkıyorum. Sonra tencereye koyup üzerini geçecek kadar sıcak su ekliyorum. Daha sonra kaynamaya başlayınca üzerindeki köpüğü alıyorum(rengi daha sarı ve güzel oluyor). Köpüğü bitince yağını tuzunu ve bir bulyon atıyorum, siz koymaya bilirsiniz. Sonra altını kısıp iyice pişince ocaktan alıyorum. Sülalecek bu şekilde yaparız çokta güzel oluyor 😀 kesinlikle tavsiye ederim çok güzel oluyor. Blender hiç kullanmıyorum.