-_Esra_- pedagoglar sizin çocuklarınıza özel ve aile dinamiğinize uygun yönlendirmiş sanirim. Zira okul çağına gelmiş bir çocuğun (bebek dahi değil) hala anne baba ile yatması, ancak çeşitli sağlık sebeplerinin engellerinden ötürü olmalı. Aynı odayı paylaşmak, karı koca arasındaki ilişkiyi de sağlıksız etkiler. Profesör değilim ama araştıran, okuyan, belli bir kültür birikimi olan bir birey olarak fikrim bu yöndedir. Sizin de bilimsel makalelerle ve arastirmalarla doğruluğu sabitlenmemis tezleri ortaya atmamanizi öneririm, zira yorumlarda sizi okuyup, az kalsin oda siparişini iptal edecek olan bir annemizle karsilastim. İnsanlari yanlış, eksik ve temelsiz yönlendirmek haksızlık olur.