HasretHanim benimkide tek kişilik bazada yatıyor suanlik minderlerle korumalk yaptım korumalık mutlaka alicam baza için
Çok teşekürler bir nebze ii geldi bana
Udu offf şuan ben çok zorlanıyorum eşim sürekli daha küçük niye ayırdın diyip duruyor zten beynimi yedi
ikibebelianne aaa dış kapiyi kitleme çok iyi iyiki hatırlattınız bana çok sağolun gerçekten