Tatlimomy Tanıdığım çok yakın arkadaşım eşlerimizin işi sebebiyle hep kızıyla yattı.Kız 4 yaşına gelmişti ve zar zor ayırdı odasını ,inan ki o kadar zorlandı ki .Annesinin babasıyla aynı odada yatmasını yadırgadı resmen .Ancak odasına sürekli yeni şeyler yapa yapa öğretti .Tabi öğrenene kadar babam gelmesin eve dedi durdu gelince annesiyle yatamıyor diye geceleri kalkıp kalkıp gelirdi annesinin yanına .O kadar zor oldu ki ve gördüğüm kadarıyla kızının asla güveni yok ,korku çok çocukta.Kendinden ufak bisiklet sürerken bile çok aşırı tırsıyor,annesine bırakmaması için ağlıyor .Dediğim kız 6 yaşına kadar böyle gitti .Her ufak şeyde ağlar ve korkardı .Bende bekliyorum oğlumu en geç 22.ayında sütten kesip ,biraz zaman sonra 2.yaşına girince de odasını ayıracağım .Şuan hali hazır da odası var aslında ama ufak olduğu için bizim odada yatıyor .Koyun koyuna yatmıyoruz ama diş dönemi olduğu için yanına çok geçiyorum o ayrı konu .Çok iyi yapmışsınız bana kalırsa .İnşallah alışır çabucak güzel anne en iyisini yapıyorsun.Kız çocuklarında da elbet dikkat edilmesi gerek ama Özellikle erkek çocuk ta bir tık daha çok dikkat edilmesi gerekiyor benim kararımca.Zaten güvenli bağlanma ilk 2 sene bu arada.🌺