Tatlimomy 6 aylıkken ayırdım ama zaten hazırdı kendisi. Biz yaninda yatinca uykusu cok bolunuyordu. Yatak yorgan sesi, uykuda horlayan ve konusan bir baba da isleri daha da zorlastiriyordu. 😀 anne yani besiginiz varsa, odasina onu tasiyabilirsiniz. Bir de gunduz uykusu uyuyorsa, önce sadece gündüz odasinda uyutarak baslayabilirsiniz. Unutmayin ki ilk baslarda hem onun için, hem sizin için zor olacak. Önemli olan tutarlı olmak ve pes etmemek. Her agladiginda, yaniniza alirsaniz, bir zaman sonra bunu kullanmaya başlar, aglarsam annem beni yanina alir, mesaji verirsiniz. İnançlı biriyseniz, okuyun ufleyin, Allah’a emanet edin. 😀 Güvenlik önlemleri de tamammis, e baska ne olsun? 🙏