Bestiee geçen bende ilk defa aldım 1,5 aydir bez pisigi dedikleri ( bir çeşit mantar olmuş oğlum) durumu yaşadık. Bu dönemde çok fazla kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldım hala daha kullanıyorum. Primaya hemen geri döndük ama olan oldu bir kere. Başka bir marka alın hemen sıcaklarda azaldı iyileşme süreci daha çabuk olur sizde. Geçmiş olsun