Bestiee kimse bu yeni nesilden memnun değil bende pek sevmedim ama daha önce sleepy, goon, pure baby, Jenny willy, soffia denedik hiç birinden memnun kalmadım, Ya pişik yaptılar ya sızdırılar, goon iyi gibiydi ama oda bir kere çiş yapsın hemen torba gibi sarkıyor, pişik ve sızdırma yapmadığı için yine mecbur Molfix ile devam edecem. Primadan herkes memnun ama biri 19 aylık biri 53 günlük 2 bebeğim var o yüzden o bizi biraz zorlar.