Bu molfixin içi beyaz olan doluluk oranı göstermeyen diğerinden daha ince yapıda olan bezi sanırım yeni nesil olarak geçiyor. Kullanam var mı doğduğundan beri molfix kullanıyorum hiç pişiği olmadı ama bu yeni nesil pişik yaptı aynı sorunu yaşayanınız oldu mu denk mi geldi anlamadım. bezi hemen değiştirmeyi düşünüyorum yoksa