Bestiee bunemeselaa üründe yeni yenil yazıyorsa ambalajda değiştirin ya da iade talep edin ben elimdekini öyle yapıcam
Bestiee Murataslan çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun 🌸 Değiştirdik şimdi kızımın pişiği çok hafifledi tamamen geçirmeye çalışıyorum
nazli-06 Bestiee iç rengının degısmesı ıyı ama doger hıc bır ozellıgını sevmedım ben ama pısık yapmadı.
Adart Bestiee evet kızımda da yaptı. Hem pişik yaptı hem de sızdırıyor. Eskisi diye sipariş veriyorum yeni seriden gönderiyorlar sanırım ayrı bir seri değil hepsi değişmiş. Şimdi tekrar bez arayışına girdim.