06elfber06 Elfkaraks telefonuna indirdiğin borsa var ya oranın ana sayfasına aldığın hisseyi ekleyeceksin hisseyi eklemek için aldığın hissenin üstüne tıkla orada sayfaya ekle gibi bir şeyler var Orası seni yönlendirir zaten sayfana eklediğin zaman günlük ana sayfandan takip edebilirsin
witcher Elfkaraks Kız sen bu kadar bilgisizlikle bu işe nasıl girdin hesabı nasıl açtın arza nasıl başvurdun 😂😂
cambali Urazkom mutlaka kar yapıcaksın diye bişey yok zarar da edebilirsin o zaman ana parandan da kaybedersin, hissesinden aldığın şirkete bağlı bi durum.Tavsiyem kaybedince üzüleceğiniz meblağları yatırmayın 😊
OnderArasinAnnesi 06elfber06 06elfber06 Elfkaraks Urazkom Kızlar hisseyi nasılsın aldınız acaba ilk alıyorum yatırım hesabı açıp içine para attim az önce de 17 adet fon aldım ama e bebekten alacağım yerde şuan fon gözükmüyor ne zaman gözükür acaba yanlış mı yaptım ilk deneyecegim
Elfkaraks OnderArasinAnnesi bende ilk kez aldım ama aldım mı naptım bilmiyorum mesai saatlerini bekliyorum
Elfkaraks Sahingiller_2 investing gibi borsa uygulamasından mı takip edicem acaba kârı zararı nerden görücem🤣
OnderArasinAnnesi Elfkaraks hisse halka arzı alacağın yerde yatırım fonu teminat değeri çıktı mı hemen yanı alır almaz fon gözüktü mü bende gözükmüyor da alamadım mi yanlış bisey mi yaptım yoksa fon mesai saati olmadığı için mi gözükmüyor anlamadım yardımcı olur musunuz witcher
Sahingiller_2 Elfkaraks canısı biz borsayı isbankasindan aliyoz sisteme düşüp kâr zarar olduğu zaman hangi bankanın sayfasından almışsaniz yatirim→pörtfoyum→hisse senetlerim adımlarını takip ederek hangi hisseler varsa tıklayıp mevcut olan Zarar -kar miktarina bakabilirsiniz
ahkalbimm Elfkaraks al birşey kaybetmezsin. Yarın talep toplama son günü. Zaten çok az bir para veriyorsun. Kaç gün tavan gider bilmiyorum ama 5-6 gün kesin gider sonrasında istersen satarsın.
ahkalbimm Elfkaraks borsa sayfasına ekle. Oradan bakarsın tavanı bozduğu zaman satarsın. Hangi uygulamayı kullanıyorsun