Tubaucak o kadar çok ki halka arzlar. Bu kadar olmuyordu yolda en fazla 20 kez olurdu o da en fazla. Demin eşim atmıştı halka arz bekleyen şirketleri 40 tane dalgasını geçtik. İnşallah iyi gider sonumuz. Şu an zirveleri görüyor endeks hakkımızdan hayırlısı olsun