teachermom07 Bende aynısını yapıyordum sizin gibi,son zamanlarda olmaya başladı bu ağrılar zaten,ve fizyoterapistim bana doğumdan sonra hemen ayaklandığın için bu ağrıları yaşıyorsun dinlenmen gerekliydi demişti.Herkesin bünyesi farklı tepki veriyor olabilir.Elbette doktora gitmek en mantıklısı ama hepimiz anneyiz,birbirimize destek olmak için belki de bu soruları soruyoruz,yalnız olmadığımızı bilmek içimizi rahatlatıyor bence.🥹🌸