teachermom07 Acaba üşütmeden kaynaklı olabilir mi ki soğuk alıyorsanız,zaten dıştan iyileşmiş gibi gözükse de içten iyileşmesi baya sürüyor bence 7 kat kesik var sonuçta,Allahım hepimize şifa versin gerçekten sağlıktan daha önemli bir şey yok 🥺 Rabbim çocuklarımıza bağışlasın bizleri 🤲🏻❤️