eymennmom- apranax ağrı kesici değil mi ya çok ağır bir ilaç o. Evet küçükmüş o zaman içme bir şey. Dediğimi dene ilk aylar bende de çok fazlaydı annem biraz uyuyayım diye sütümü sağdırır beni başka odaya gönderirdi yine de uyuyamazdm. Sonra kendi evimize gittik , biraz o yüzden rahatladım (annemde kalmıştım cenaze de olunca) bir de işte dediğim gibi telefonu odaya almıyorduk. Bak o çok etkili söylym sana. Depremden dolayı geri almaya başladım ama o zamana kadar odaya götürmedim telefon. Yatarken de uyuyacam diye strese girme kitap okuyarak biraz kafanı boşaltmaya çalış ins işe yarar