soylemem341_ merhaba ben bebeğim 4 aylıkken bebekle tek kalmaktan korktum ve ciddi bir depresyona girdim,panik atak yaşadım.o ataklar hep uyumuya çalışırken geldiği için uykudan korktum ve uyku sorunu oluştu ama melatoninle çözülecek gibi değildi ben de antidepresana başladım.emzirirken antidepresan alma kararını bana bıraktı doktorum.yanımda da ailem geldi bi süre ve öylece atlattım