tubiiik_ biz ölelim o zaman.. mecbur mama veriyoruz diye ben her mama verişimde bu ve bunun gibiler yüzünden ağlıyorum . Halbuki mama kötü bir şey değil . Ama sütüm yok kapayım benim suçum değil . Bu
Lafını cidden öyle üzülüyorum öyle moralim bozluyor ki oturup ağlıyorum .