slkmsncemile her doktora güven olmuyor dedim siz niye bu kadar savunma moduna girdiniz ki? Size göre bütün doktorlar güvenilirse bizim ilçe hastanesindeki göz doktoruna da bir ziyarete davet edeyim sizi. Ünü tüm ilçeyi sarmış, bana da alerji sıkıntısı için antibiyotik vermiş mesela. Söylediklerime bu kadar tepki vermenize gerek yok, zira her meslek grubunda oldugu gibi doktorlukta da işini iyi yapan ve yapmayan, etik davranan ve davranmayan, çalışan ve savsaklayan vs vs vardır.