Karakiz22 bebeğim 2800 doğdu haftasında doğmasına rağmen biz o bahsettiğiniz kilolara 3-4 ay sonra gelebildik ama yine mama başlatmadı
Bu sizin kendi tercihiniz kız mı erkek mi bilmem ama internet üzerine tabii görülen min ve max kilolar yazıyor siz ona göre değerlendirebilirsiniz aslında doktorumda hemşiremde ebemde aynı şeyi söyledi gerisi size kalmış
Mama kötü bişey mi asla değil ben 6. Ayda başlamak zorunda kaldım sütüm gelmediği için şuan hala kullanıyorum ama eğer sütünüzün geldiğinden eminseniz sırf kilosu biraz az diye veya ona göre az diyr başlamayın biraz sabredin direnin araştırın