Şükür hiç bir zaman bu sorunu yaşamadım.Her sabah banyo yap yapma muhakkak rolon yada deodorantı kullanırım.Rexona çok iyiydi ama bu sene eski verimi gelmiyor bana.Nivea biraz daha iyi ama kesin net olarak.Garnier kırmızı yazılı var ultra kuru 46 dereceye kadarmı ne yazıo mükemmel.Arkadaşlarımda çok memnun istersen dene.Doğal çözümler herkezde yaramıyor maalesef birde dilan polatınkinden aldım ben daha kullanmadım ama eşimde beğeniyor onu sadece biraz ıslak geliyor bana dedi ama koku sorunu asla yok dedi