Femme1
Merhaba benim ikizlerim 36+3 günlük doğdular 12 gün yoğun bakımda kaldılar ve çıkarken rop muayenesi yaptırmam gerektiği söylendi özel hastanede yaptırdım sanırım prematüre diye yapılması gerekiyordu,muayene 3 farklı göz damlası damlatıldı sonrasında muayene oldular 2 dk bile sürmedi ama en azından aklımızda soru işareti kalmadı