Mothertwins Femme1 Evet yaptırın ne kadar erken o kadar iyi. Bize de yoğun bakım bilgi vermişti taburcu olurken yaptırdık bi de 6. Ayda yaptırın bunu tekrarlayın demişti ama tekrar yaptırmadım ben
asl46 Melike-emirasaf ya bizimki en son altı aylık ti gittim henüz gelişmemiş demişti ondan sonrada gitmedim görünüş te bir sorun yok çok şükür şuan bir yaşında tekrar normal bir yaş muayenesi yaptıracağım olmazmi bir sorun olursa bilirmi illa rop mu olmali
yesu Femme1 biz 33 haftalık doğduk ve 1 ay küvezde kaldık benim bildiğim 34 hafta öncesi doğan bebeklerde isteniyor