Femme1 oğlum 33 haftada doğdu, on gün kuvezde kaldı. Rop muayenesi istedi doktoru bir kere gittik göz damarları gelişmemiş 18 gün sonra gelin tekrar dedi. Gittiğimizde gelişmişti çok şükür. Korkutmak için söylemiyorum acılı birşey mi onuda bilmiyorum çünkü doktor acısız ancak bebek korktuğu için o kadar ağladı demişti. Ben ilk defa oğlumun sesini rop muayenesinde duydum resmen o kadar çok ağladı o ağladıkça dışarıda bende ağladım. Allah’ım evlatlarımızın sağlığını hiç eksik etmesin inşallah