sadekahve_bitter Aaayysseee buzlu atmak gerek buzu çözülünce yumuşuyor Kızartma seviyorsan onun içinde iri iri doğrayabilirsin Bn bütün atıyorum buzlu doğrayıp soğan kavrulunca atarım üstüne
benoyleuygungordum_ Aaayysseee çözülmesini beklemeden kullanıyorum ben taze gibi oluyor çözülünce güzel olmaz 🥲 yemeklik doğrayıp atıyorum dolaba
Ed5242 Aaayysseee domatesi de biberi de buzluğa direk atabilirsiniz kullanacağınız zaman cozulmesini beklemeden tavaya tencereye atmanız lazım her şeye kullanabilirsiniz tadında hiçbir değişiklik olmuyor sadece domates pişerken biraz fazla sulanıyor o da suyunu çekiyor zaten. 5 kilo biber attım bende buzluğa
sadekahve_bitter Aaayysseee Bn pişirip atıyorum menemeni buzluğa sende sadece domates pişirip yemeklere koymak için yapabilirsin
Ed5242 Aaayysseee domatesi bütün atıyorum ben. Buzluktan çıkınca sudan geciriyorum hemen kabuğu çıkıyor. Buzlu şekilde doğrayıp kullanıyorum buzlugunda yer varsa at gitsin öylece :)
Haydinn Aaayysseee valla canım biberleri yıkayıp kesip direk buzluğa atıyordum hiç işlemsiz direk çıkartıp yemeğe koyuyordum öyle çözülmesini beklemeden , zubeydemutfakta sayfasında domatesli biber turşusu var canım oraya bi bak istersen çok güzel duruyor 🤗