Aaayysseee ben menemen için biberi ve domatesi çiğ olarak buzluğa atar, çözülmesini beklemeden çıkarır pisiririm, taze gibi oluyor 🥰 bir de sütlü biber diyorlar, (parmesanli tulumlu kaşarlı. Artık eriyen hangi peynir varsa ondanli 😄 ) onun için bütün bütün, saplarını kesip atıyorum 👌🏻👌🏻👌🏻