Aaayysseee ben senelerdir doğrayıp buzluğa atarım buzluktan cıktığı gibi yemeğe atar kavururum hiçte yanma vs olmadı ..
Kızartmalık gibi doğrayıp soteleyip buzluğa atabilirsin poşetle ben onuda yapıyorum sonra cıkarıp hafif tavada gene soteliyorum yoğurt döküp yiyoruz …