Selam kızlar eşime öğretmenlik yaptığı köyden baya biber domates vermişler sağolsunlar ben kışlık menemen yapmıyorum yani menemen nadir yaparım zaten kışlık yapmayı da bilmiyorum uğraşmakta istemiyorum yani kavanoz cart curtla dediğim gibi yesek yapardım ama yılda bir kaç kez anca yaparım neyse işte şimdi biberleri yemeklik doğrayıp buzdolabı poşetlerine koyup buzluğa koymak istiyorum yemek yapacağım zamwn hazır olsun hemen çıkarim diye ama ablam ben öyle yaptım biberler hep yanık gibi oldu dedi ama o buzluktan çıkarıp çözülmesini beklemiş acaba çözülmesini beklemeden hemen buzken mi pişirmek gerek yapan var mi aranızda? Bide domatesleri kahvaltılık sos yapmayı düşünüyorum makarnaya vs koyulan hani ama nasıl yapılır bilmiyorum onu anneme sorarım ama burada kavanoz falan yok yani satılmıyor pek poşete koysam olur mu nasıl olur ay kafamda deli sorular ne zormuş vazgeçtim ben 😂😂