Pnryigiter Yalnız değilsiniz! :) bu kadar zorlayıcı olacağını tahmin etmiyordum asla yalnız kalamıyor, sürekli kucak, sürekli ilgi ve her şeyden sıkılma. Çünkü algıları açıldı ve bizi göremeyince ağlamaları onları terk ettiğimizi zannetmelerinden 😢 of bunları düşündükçe daha çok sarılıyorum ona çok savunmasızlar ve dünyada bizden başka güvendikleri kimse yok sizde böyle düşünün ve geçeceğine inanın.